donderdag 3 maart 2011

VRIENDEN IN DE KUNST



kent u die man bij naam
hij tekent iedere vorm
kalkt woorden over norm
tekent een kip als juf
welteverstaan ook wuf.


na mijn blijk van waardering op zijn blog schreef meneer als volgt

"
Oh Oh Oh ......
Wat moet ik nu hier op zeggen?
Ben ik weer Sprakeloos !!
Mevrouw Zweollyuwood !!

Mevrouw Kan net niet begrijpen
dat U toch zou moewten weten
dat ik gewoon naar mijn
e i g g h u h Stekkie ga

Omdat op drie Plaatsen tegelijk
en de Actualities mij te veel weren

En dat Hou ik niet nog eens
Drie Maanden vol..
Nou mag ik wel Gestoord, en
Gespleten zijn...
Maar er is een Grens.................
En al ben ik niet van een

K L H E I N T J E - D A V I D S T E R

Vervaardigt.. ik zal haar niet Na doen....

Trouwens kan ik niet eens
Ook al niet als Discutantes
want ik heb geen Kunst-ge-b i t !1

Goeden Middag,,
En Dank voor deze Woorden
U sprak met een Ont daan iemand."


Het betreft Joshua......u bent gegroet.

2 opmerkingen:

  1. Joshua schrijft mij als volgt....en om alhier te plaatsen...


    "R É A C T I E Plaatsern.. ik krijg het niet coor me kaar Hij accepteert mij niet Terecht Trouwens met zo'n Crimunueel verleden !!

    Ja Ja Ja Mevrouw , wat moet ik nou beginnen tegen dit soort Plaaghaatiaat kan ik tegen U niets beginnen,, dus ben ik met Uw 'Jatwerk' zeer vereerd De Tantes zeggen het beter U bent als Vrouw een lekkere Kippentante als Meeëter
    en Mevrouw de Haan van de Hoogste toren : Kip ik heb je
    Ook U bent zonder het V K - Blog nog niet verloren..
    U sprak met iemand die Kakelt en tekent als een Kip zonder Kop!
    Groet á Vous !! En we beginnen allemaal weer van onder en boven er p !!
    U sprak met .... Retteketête"

    BeantwoordenVerwijderen